ועדת הכנסת אישרה את החוק לפיזור הכנסת: זוהר; מספר חוקים יעברו

איתי גדסי No Comments on ועדת הכנסת אישרה את החוק לפיזור הכנסת: זוהר; מספר חוקים יעברו

ועדת הכנסת בראשות ח"כ מיקי זוהר (הליכוד אישרה את הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-21. זוהר אמר בישיבה כי מספר חוקים יאשרו אותם בשבוע הבא וסירב לחשוף באיזה חוקים מדובר, כנראה מחשש לסיכול עלייתם

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכנסת בראשות ח"כ מיקי זוהר אישרה היום (רביעי) את הצעת 'חוק התפזרות הכנסת' ה-20 לקריאה שניה ושלישית. ההצעה תובא עוד הערב לדיון והצבעה במליאת הכנסת.

בתחילת הדיון בוועדה, אמר זוהר: "נאבקתי לדחות את פיזור הכנסת ע"מ להספיק חקיקה חשובה לטובת עמ"י. החוקים שביקשתי יובאו לחקיקה במסגרת ועדת ההסכמות בשבוע הבא. לא רוצה להגיד כרגע אילו חוקים הגיעו להסכמות כי אני לא רוצה לעורר סימפוזיון סביב העניין".

עוד הוסיף: "אני רוצה להודות על הלווי ההתחשבות וההבנה לכמה אנשים: לרה"מ בנימין נתניהו תודה אישית, תודה לאחי ורעי דודי אמסלם על ההבנה ההתחשבות וההכלה וליולי אדלשטין שהיה לנו הרבה שיחות בעניין, וגם יואל חסון תודה שהגעת פתוח לשיח הראית גדלות נפש ותרמת להסכמות".

מוקדם יותר, מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התפזרות הכנסת העשרים, המציע לקיים את הבחירות ב9/4 ברוב של 104 חברי כנסת.

השר לוין: "ארבע השנים האחרונות התאפיינו בעשייה ענפה בכל תחומי החיים".

יו"ר האופוזיציה לבני: "אנחנו צריכים לאחד כוחות לחבירה אחת גדולה ". ח"כ זנדברג: "אנחנו מפזרים היום כנסת שייצגה את השוליים הימניים הסהרוריים והקיצוניים ביותר".

 

 



0 תגובות